Кошик
Допомога
050-227-4-007

Гарантія та умови повернення

1. Гарантійні зобов'язання не поширюються на витратні запасні частини та матеріали, такі як мастила, фільтри, технічні рідини, автокосметика, лампи, свічки, електронні блоки, запобіжники тощо. Цей вид товарів перевіряється на наявність дефектів та його працездатність у момент отримання.


2. Випадки, коли товар має візуальні дефекти, обумовлені процесом виробництва або зберіганням, можуть бути замінені на аналогічні або повністю відшкодовані.


3. Повернення якісного товару здійснюється за рахунок отримувача в термін 14 днів з моменту відправки товару ( при умові цілосності упаковки, наклеєк та без слідів встановлення або використання запчастини.


4. Повернення будь-яких деталей на нашу адресу потребує попереднього узгодження. Узгодження здійснюється виключно електронною поштою. Для повернень, вам потрібно узгодити процес з відповідними відділами та представниками нашої компанії, в залежності від причини повернення. Причина повернення може бути через неправильну установку (пересортиця) або неповний комплект (протягом 3 днів з моменту отримання). Узгодження процедури повернення проводиться вашим менеджером, і копія листа також надсилається менеджеру.
Причина повернення може бути заводським браком, виявленим до або після установки. У такому випадку, узгодження проводиться з менеджером відділу повернень.
Причина повернення може бути пошкодженням товару під час транспортування.


5. Якщо інший вид товару потрібно повернути через його дефект, і він вже був встановлений на автомобіль, вам потрібно надати наступні документи:
   - Довідку та укладання від автосервісу, що підтверджує проведення робіт із встановлення товару та його непридатність.
   - Копію замовлення-наряду автосервісу, де проводилася установка товару на автомобіль.
   - Копію ліцензії цього сервісу на проведення робіт із встановлення даного товару та обслуговування даного типу автомобіля.
   - Копію сертифіката відповідності на надання послуг, що надаються сервісом.
   - Документ, що підтверджує факт придбання товару від продавця.


6. Повернення товару може бути здійснене лише після попереднього узгодження. Продавець не надає послугу виїзду до покупця для повернення товару.